Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı başlamak bâtınin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının inceliklı açıklamalarını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en eski ve en uz aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli jüpiter yolculuğu dokunuş noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter mirarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine temaslar ve fen özetler evet da iş özetleri hakkında fen bâtınerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını getirmek bâtınin porte tutmak nazik örutubet taşır. Kişiye özel bâtınerik ve rabıta çekici teklifler iştirakı çoğaltmak konusunda çok ustalıke yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve rabıta çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge monte etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en sinerjilü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Cümbüş ve sondaj bâtınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik ayırtındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir bucak taşı konumunda. Video onaylamak, gönülğinizi elan ziyade insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet özendirme edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rabıta çekici şekilde tutmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, sınırlı bir uğur kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en büyük içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B müşteriları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün erken aşamalarında B2B müşteriları ile ilişkilantı monte etmek bâtınin harika bir alan. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı bâtınerik türlerine mevla olsa da tümü az çok videoteyp/levha odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden nasıl dağıtmak istediğinizi her mevsim bakış önünde bulundurun ve buna bakılırsa organizasyon binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uz şekilde faydalanmak bâtınin sayısal pazarlama taktiklerini devamlı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan ziyade hareketli kullanıcıevet mevla. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte güdük mesaj, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Amma içtimai medyada başüstüneğu kadar mesajlar güdük ve öz olursa kuvvetli hale gelir. Pazarlama ekipleri, salt sağlam bâtınermiş güdük mesaj hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece rabıta çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, gönülğiniz uğur kitlenizin ammaç ve rabıta meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bâtınin porte sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, ses seda bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal vardiya kartları kadar bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm bâtıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, kontrol neticelerinda elan şiddetli sıralarda ve elan sık görülür, gönülğinize yoğunluk artışı katkısızlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web gönülğinizde uz çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan ziyade sözcükten oluşan ifadeler) değerlendirmek SEO’nuzu elan uz hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme konusunda elan şiddetli payanlar katkısızlar. Mualla itibarlı üçüncü yüz sayfalardan örgensel temaslar yutmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir temasya mevrut her tıklama bâtınin ödeme binalır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik sıkıntısızışlarında fonlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), büyük etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve ilişkilantı göstermesi bâtınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (elan ziyade tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.