Reklam tasarımları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi dâhilin, sert çok değteamülkeni kullanmaktadır. Kararsız derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, sefahat, mürtefi ömür standartları, rahatlık, sükûnet, müterakki teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Bilcümle bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş evetğu, yeni yahut zati pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya kandırma etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, yalnızca satın ahiz davranışını göstermelerini elde etmek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı ammaçlara yönelik amma nihai garaz, her dakika henüz lüks satış olmakla birlikte, genellikle, reklamın ammaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın gayrı markalara yeğleme edilmesini elde etmek olabilmektedir. Bunlarla birlikte, firmaların içtimai mesuliyet hesabına yahut kendileriyle müntesip çıkan herhangi bir düşünceyi savunmak yahut reddetmek hesabına yapılabilmektedir. Bilcümle bunların tasavvurı yapılırken, en lüks örutubet nâkil sermaye, inandırıcı bir şekilde teamüllenmesidir. Kimisi reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Kimisi konusundan dolayı, kimisi teamüllenme biçiminden dolayı, kimisi de seçilen tasavvur kabilinden dolayı, insanoğluı kandırma etmekten münezzeh olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda iş, kimisi dakika kullanılan oyuncuların topluluk içinde mevla evetğu konumla müntesip olabilirken kimisi dakika karşıtlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan münezzeh olmasıyla alakalı olabilmektedir. Huzurlıklı diyaloglarla örülen tasarımların kandırma etmekten münezzeh olmasının bir gayrı sebebi de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğkakımı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine henüz çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, gayrı türlere bakarak henüz az kandırma edicidir. Tayflerden oluşan, ürün yahut hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle yahut ifadelerin zemin aldığı reklam türleri henüz çok inandırıcı olmaktadır. Diğer türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların yahut kullanılan herhangi bir hüküm unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Diğer bir ifadeyle, henüz çetinlü bir hüküm yaratabilmek dâhilin, reklamlarda kullanılan gülmece, eğlenceli haller, mürtefi ömür standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanoğlu, hüküm unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze icap bırakmadan kabul ettikleri reklam türleri, ürün yahut hizmetin anlatıldığı, manzaralerin evetğu, ışıkğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasavvur biçimleridir. Tüketiciler bu tip tasarımları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda kavlükararünü ettiğimiz hüküm unsurları haddizatında sevap seçilmektedir. Fakat burada iş, onların kullanılma biçimi olmakla birlikte, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Kısaca seçilen hüküm unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere mevla olması gerekmektedir. Lakin umumi olarak reklamlar inandırıcı cereyan etmek zorundadır. Bunun beraberinde muvaffakiyetlı bir reklam kurmanın ana şart şurtı garaz kitleye seslenme eylemek, bu garaz kitle ile empati kurarak kampanya halk etmek muhteşem pay sahibidir. Sonunda garaz kitle(ler) markayı ve ürünü henüz çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).